Napster: 10 anos depois

O arrependimento. O reconhecimento da incapacidade para analisar o seu potencial.

Geoff Taylor (chief executive of the BPI) apresenta a sua reflexão na BBC News

“Mr Taylor expressed “regret” that the music industry did not move faster to work out how to use the net to promote and sell records”. |Ler|

 

“But until Napster, hardly anyone understood the tsunami that would be unleashed by combining the ability to copy digitally with the power of the internet to connect all the computers on the planet. Napster understood the internet’s potential for decentralised music distribution, and offered it to consumers in a way that was simple to understand and use”. |Ler|

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s