Leituras

NPD: “Tweeters” almost twice as likely to listen to Net radio as others online

According to NPD’s consumer tracking, 33 percent of Twitter users reported buying a CD in the prior three months, and 34 percent claimed to have purchased a digital download, which compares positively to overall Web users (at 23 percent and 16 percent, respectively). When Twitter users purchased music, they also spent more money than did their non-Twitter counterparts. In fact people on Twitter purchased 77 percent more digital downloads, on average, than those who were not using Twitter.

FONTE: NPD, via RAIN

Para Geeks e Nerds, ou simplesmente os que estão na linha da frente: FriendFeed bate o Twitter aos pontos

Fonte: Remixtures

 

 

Deixe uma Resposta

Preencha os seus detalhes abaixo ou clique num ícone para iniciar sessão:

Logótipo da WordPress.com

Está a comentar usando a sua conta WordPress.com Terminar Sessão / Alterar )

Imagem do Twitter

Está a comentar usando a sua conta Twitter Terminar Sessão / Alterar )

Facebook photo

Está a comentar usando a sua conta Facebook Terminar Sessão / Alterar )

Google+ photo

Está a comentar usando a sua conta Google+ Terminar Sessão / Alterar )

Connecting to %s